MAGICZNE ROZTOCZE Z ADRENALINĄ
Trasa: Zamość – Janów Lubelski – Szczebrzeszyn – Zwierzyniec – Krasnobród
Czas: 3 dni
Wiek: Szkoła Podstawowa, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne
Możliwość realizacji: jesień – wiosna
Roztocze jest krainą pod każdym względem wyjątkową. Zachwyca i fascynuje zarówno swym krajobrazem, przyrodą, jak i wspaniałymi zabytkami oraz bogactwem różnorodności kulturowej. Zabytkowe miasta i miasteczka, a także wsie, przysiółki, świątynie i dawne rezydencje są tu znakomicie wkomponowane w krajobraz, w niewielkim na stopniu zmieniony przez współczesną cywilizację. Będziemy podziwiać wąskie pasma pól, ciągnące się wzdłuż łagodnie pofałdowanych wzniesień, z samotnymi gruszami na miedzach, lasy, skałki, wąwozy, źródła i strumienie o czystej wodzie. Ten krajobraz pieści oko i jest źródłem głębokich estetycznych wrażeń. Takich rejonów już prawie nie ma, nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie.
Podczas naszej wyprawy oprócz podziwiania magicznych krajobrazów będziemy również brać udział w wielu zabawach i potyczkach sportowych, grach terenowych i innych bardzo ciekawych zabawach. Zapraszamy na wielką przygodę!
PROGRAM RAMOWY
DZIEŃ I
(obiad + kolacja)
Do wyboru jeden z dwóch wariantów:
Wariant 1
Przejazd do ZAMOŚCIA, zwiedzanie z przewodnikiem, przykładowy program: Rynek Wielki, Pałac Zamoyskich, Akademia Zamojska, Katedra, Rynek Wodny, Rynek Solny, Synagoga, zabudowania twierdzy i Bastion VII z wieżą widokową.
Pomnik Chrząszcza w Szczebrzeszynie.
Przyjazd do hotelu, zakwaterowanie , obiadokolacja
Wariant 2
ZWARIOWANA OLIMPIADA:
Przyjazd i zakwaterowanie, obiad
Uczestnicy w 5-osobowych grupach rywalizują w 20 różnych konkurencjach, m.in.:
-Narty 5 osobowe, członkowie zespołu muszą przejść określony odcinek drogi na specjalnych nartach
-Spodnie 5 osobowe, wyścigi w specjalnych, gigantycznych spodniach
-Worki 5 osobowe, konkurencja z dziecięcych lat
-Wyścigi chomików, zespoły wczuwają się w rolę „biednego chomika”, pokonującego wyznaczoną trasę
-Wyścigi rydwanów, oprócz współpracy, zaufania i sprawności liczy się także odwaga osoby na rydwanie
-Bolkowe narty, zabawa wymagająca współpracy całego zespołu
-Przeciąganie liny,
-Siatka tekili, zespoły muszą pokonać sieci
-Walka kogutów, przeciąganie się dwóch osób
-Rura, wesoła konkurencja polegająca na napełnieniu specjalnie przygotowanej rury wodą
-Cyrkiel, wyścigi dwóch specjalnie przygotowanych cyrkli
-Gąsienica, zespoły ścigają się jak gąsienice
Kolacja, możliwość zorganizowania dyskoteki lub kinoteki
DZIEŃ II
(śniadanie + obiad + kolacja w formie ogniska z kiełbaskami)
GRA – 12 PRAC HERKULESA – to szereg konkurencji o charakterze siłowo – umysłowym, uczestnicy rywalizują ze sobą w kilku zespołach. Często zamiast siły będzie liczył się spryt i inteligencja całego zespołu. Uczestnicy zmierzą się w następujących konkurencjach: ucieczka z Olimpu, sieć meduzy, na skrzydłach Gryfa, kamienie Kronosa, labirynt Minosa, przeprawa przez Styks, zaprzęg Cerbera, tropem Centaura, nić Ariadny, oko Cyklopa, syzyfowa praca, wspinaczka do gniazda Harpi
Obiad
Marsz na orientację – pozwala uczestnikom na wykazanie się pomysłowością, umiejętnością czytania map, posługiwania się kompasem, orientacji w terenie oraz współdziałania w grupie. Oferta obejmuje między innymi:
– przeszkolenie z czytania mapy, topografii i orientacji w terenie
– podział na grupy do 15 osób – na każdą grupę przypada 1 instruktor
– instruktarz jak postępować w przypadku zgubienia się w terenie w życiu prywatnym
– fachową obsługę instruktorską każdej grupy
-praktyczne zadania do wykonania na poszczególnych stanowiskach: transport poszkodowanego, zadania logiczne, budowa mostów linowych, sposoby maskowania
Kolacja – Ognisko z pieczeniem kiełbasek
NOCNA WYPRAWA Z NIESPODZIANKAMI – głównym zadaniem zajęć prowadzonych w nocy jest przezwyciężenie strachu uczestników przed ciemnościami, połączonych z dobrą, bezpieczną zabawą. Wszystkie zajęcia prowadzone są w grupach maksymalnie 15-osobowych plus instruktor i wychowawca. Każda grupa zostaje wyposażona w mapę, kompas, latarkę oraz ma możliwość korzystania z łączności radiowej
DZIEŃ III
(śniadanie + obiad)
Do wyboru jeden z 3 poniższych wariantów:
Wariant 1
PAINBALL – Dwie lub więcej drużyn walczą ze sobą strzelając do siebie kulkami z farbą przy pomocy pneumatycznych karabinków. Zabawa może być oparta na wielu różnych scenariuszach np.
Telegrafista – jeden z zespołów ma zbudować 300-metrową linię telefoniczną, natomiast drugi zespół to zadanie utrudnia.
Łowy – zabawa, w której uczestnicy wyposażeni w broń muszą upolować 3 wyszkolonych, nieuzbrojonych uciekinierów.
Misja – zabawa z użyciem samochodów terenowych, zajęć linowych, przepraw bagiennych polegająca na odbiciu zakładników.
Zdobywanie flagi przeciwnika – najbardziej popularny scenariusz gry leśnej.
Obiad, wykwaterowanie, powrót pod szkołę w godzinach wieczornych
Wariant 2
GRA PRZYRODNICZO – EDUKACYJNA ŚLIMAK – to gra przyrodniczo – sportowa, której głównym zadaniem jest poprzez wysiłek fizyczny poznanie przyrody polskiej. Jest to zabawa strategiczna, w której uczestnicy muszą odpowiedzieć na wiele interesujących pytań przyrodniczych oraz wykonać szereg zadań sportowych. Gra o ciekawej i emocjonującej fabule
TOR PRZESZKÓD – jest to szereg konkurencji pozwalających uczestnikom na sprawdzenie swojej sprawności fizycznej, połączonych z dobrą zabawą. Tor składa się z następujących etapów, które można dowolnie komponować: pajęczynka, etap gibkości, Opony, etap sprawnościowy, Strzelanie z łuku, etap dokładności, Drabinka, etap siłowy, Szczudła, etap zręcznościowy, Obręcze, etap logiczny
MEGA TWISTER – to gigantyczna wersja znanej zabawy, w której uczestnicy mogą sprawdzić swoją giętkość, wytrzymałość, zdolność planowania. Wspaniała zabawa dla młodszych i starszych
Obiad, wykwaterowanie, powrót pod szkołę w godzinach wieczornych
Wariant 3
ZAGRODA GUCIÓW, w programie:
Zwiedzanie Muzeum etnograficzno- przyrodniczego z przewodnikiem
Samodzielny wyrób masła wraz z degustacją
Do wyboru warsztaty garncarskie lub warsztaty pieczenia chleba:
Warsztaty garncarskie – każdy z uczestników ma możliwość ulepienia samodzielnie pracy z gliny na kole garncarskim i zabrania ze sobą w postaci pamiątki.
Warsztaty pieczenia chleba – każdy z uczestników formuje swój bochenek, bierze udział w wyrastaniu ciasta, wkładaniu chleba do pieca oraz wyjmowaniu. Na koniec wszyscy dostają ten bochenek, który przygotowywali.
Przejście ścieżką przyrodniczą „Meandrami Wieprza do żeremi bobrów”
Obiad, wykwaterowanie, powrót pod szkołę w godzinach wieczornych
CENA
Liczba uczestników |
24-29 |
30-35 |
36-40 |
41-45 |
Powyżej 45 |
Cena / os |
575zł |
549zł |
529zł |
515zł |
495zł |
1 Opiekun na 15 dzieci GRATIS. |
CENA ZAWIERA:
- Zakwaterowanie, wyżywienie
- Bilety wstępu, realizacja programu
- Bezpłatne miejsca dla opiekunów
- Opiekę pilota oraz instruktorów i przewodników
- Transport autokarem klasy turystycznej
- Ubezpieczenie NNW
- Podatek VAT
INFORMACJE DODATKOWE:
Co zabrać ze sobą: potrzebne będzie wygodne ubranie i buty oraz małe plecaki na podręczne rzeczy.
Zakwaterowanie: ośrodki wypoczynkowe, pensjonaty, hotele
Modyfikacja programu: program wycieczki jest ramowy, kolejność realizacji poszczególnych atrakcji może ulec zmianie. Program można dowolnie zmienić i dopasować do oczekiwań grupy. Możemy przygotować wersję skróconą lub wydłużoną. Masz pomysł na własną wycieczkę? Poinformuj nas, na pewno ją zrealizujemy!
Opiekun grupy: towarzyszy grupie przez cały czas trwania wyjazdu. Jego zadaniem jest opieka nad grupą, koordynacja programu, załatwianie wszystkich spraw organizacyjnych związanych z pobytem.
Szybki i przyjazny sposób załatwiania formalności: przyjeżdżamy do szkoły w celu omówienia szczegółów wyjazdu i skompletowania potrzebnych dokumentów
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego
REZERWACJA
Tel. 519 527 171, 504 179 348