+48 22 127 01 36
HomeIntegracja w Krainie RumiankuIntegracja w Krainie Rumianku

Integracja w Krainie Rumianku

Trasa: Polesie: Okuninka – Poleski Park Narodowy – Chełm – Lublin

Czas: 5 dni

Wiek: Szkoła Podstawowa, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne

Możliwość realizacji: jesień – wiosna


PROGRAM RAMOWY

DZIEŃ I

(obiad, kolacja)

Przyjazd na Polesie

Gra terenowa „AWANTURA W KRAINIE RUMIANKU” – to gra kupiecka o strukturze centralnej, odbywająca się wśród zabudowań, łąk i pól wsi Hołowno. Wspaniała zabawa zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Prowadzi ją Mistrz Gry, który udziela wszelkich wyjaśnień i monitoruje jej przebieg. On też opowiada graczom o kłopotach nękających mieszkańców rumiankowej wioski: z płotów giną garnki, coś plącze koniom grzywy, niszczy płótno roszące się na łąkach, tłucze jajka w kurnikach i zakwasza krowom mleko. Uczestnicy gry podzieleni na grupy spotykają się z Karczmarką, muszą także zdać egzamin u Pustelnika, przechytrzyć Leśnego Dziada. Zabawa i przygoda jest uzupełniona elementami edukacyjnymi. Wędrując od postaci do postaci można zdobyć wiedzę o ziołach, garncarstwie, dawnych zajęciach domowych, tajemnicach warzenia soli etc. Gra uczy także negocjacji podczas targów z Karczmarką, sportowej rywalizacji, współdziałania i autoprezentacji. Jaka jest treść dokumentu? Co znajduje się w skrzyni strzeżonej przez Psotne Skrzaty? Gdzie jest ukryty kamień niezgody i jakie jest jego znaczenie… tego dowiedzą się śmiałkowie, którzy odważą się pomóc mieszkańcom Krainy Rumianku.

Gra trwa dwie godziny. Wygrywa zespół, który w tym czasie utarguje najwięcej dukatów i wejdzie w posiadanie tajnego dokumentu pilnie strzeżonego przez Karczmarkę.

Przyjazd do ośrodka wypoczynkowego w Okunince, zakwaterowanie, obiad

Zabawa na basenie

Kolacja, nocleg

 

DZIEŃ II

(śniadanie + obiad + kolacja)

Poleski Park Narodowy – wizyta w Ośrodku Ochrony Żółwia Błotnego, do wyboru 2 tematy warsztatów:

  • Czytamy mapę: jak prawidłowo czytać mapę oraz kiedy i jak można ją wykorzystać
  • Czy biedronki lecą do nieba? Poznajemy owady
  • Zanim kopniesz czy rzucisz – poznajemy skały
  • Czyj to ślad? Rozpoznajemy ślady pozostawione przez zwierzęta
  • Ptasi zakątek – dowiemy się jakie ptaki żyją na Polesiu, jaki ptak w jakim jajku siedzi i jakim gnieździe nocuje
  • Mali mieszkańcy łąki – dowiemy się jakie zwierzęta możemy spotkać na łąkach i trawnikach
  • W warsztacie wyobraźni – impresje, super zwierzaki, niezwykłe rośliny, zajęcia z kolografii
  • Łoś superktoś
  • Bliskie spotkanie z żółwiem – dowiemy się w jakim środowisku żyje i gdzie można spotkać żółwia błotnego

Powrót na obiad do ośrodka

12 Prac Herkulesa (zabawy integracyjne z instruktorami) – to szereg konkurencji o charakterze siłowo – umysłowym, w których uczestnicy zostają podzieleni na 10-12 osobowe grupy rywalizujące ze sobą w różnych konkurencjach. Projekt ten zmusza uczestników do kreatywnego podejścia do różnych konkurencji, generowania pomysłów oraz formowania ich w konkretne rozwiązania. Często zamiast siły będzie liczył się spryt i inteligencja całego zespołu. Uczestnicy zmierzą się z następującymi konkurencjami:

  • Ucieczka z olimpu
  • Sieć Meduzy
  • Na skrzydłach Gryfa
  • Kamienie Kronosa
  • Labirynt Minosa
  • Przeprawa przez Styks
  • Zaprzęg Cerbera
  • Tropem Centaura
  • Nić Ariadny
  • Oko Cyklopa
  • Syzyfowa praca
  • Wspinaczka do gniazda Harpi

Kolacja

Dyskoteka (prosimy o zabranie własnych nośników z muzyką)

Nocleg

 

DZIEŃ III

(śniadanie + obiad + kolacja + ognisko z kiełbaskami)

Wycieczka do Chełma – spotkanie z Duchem Bieluchem – zwiedzanie podziemi kredy pisanej

Obiad

Zwariowana Olimpiada – uczestnicy w grupach 5 osobowych rywalizują w 20 różnych konkurencjach, m.in.: narty 5-osobowe, spodnie 5-osobowe, worki 5-osobowe, wyścig chomików, wyścig rydwanów, bolkowe narty, przeciąganie liny, siatka Tekli, walka kogutów, rura, cyrkiel, gąsienica, mega supeł, jazda na rowerze przeciw skrętnym, obręcz.

Kolacja

Mega Twister – gigantyczna wersja znanej zabawy , w której uczestnicy mogą sprawdzić swoją giętkość, wytrzymałość, zdolność planowania.

Ognisko z kiełbaskami

 

DZIEŃ IV

(śniadanie + obiad + kolacja)

Informat– gra terenowa o wielowątkowej fabule, w której uczestnicy poszukują ukrytego skarbu gdzieś w najbliższej okolicy. Na uczestników będą czekały liczne przeciwności i niespodzianki, będą musieli stawić czoła coraz to nowym wyzwaniom o różnym stopniu trudności zarówno fizycznym jak i intelektualnym. Projekt cechuje wielość i różnorodność zaskakujących sytuacji, w których uczestnicy będą musieli podejmować szybkie i trafne decyzje.

Obiad

Gra terenowa Ślimak (dla młodszych) – to przyrodniczo-sportowa gra, której zadaniem jest poznanie przyrody. Podczas zabawy strategicznej uczestnicy muszą odpowiedzieć na wiele pytań przyrodniczych oraz wykonać szereg zadań sportowych. Emocje gwarantowane!

Marsz medyczny (dla starszych) – forma marszu, którego głównym celem oprócz biegu na orientację jest zapoznanie uczestników z podstawowymi umiejętnościami z zakresu udzielania pierwszej pomocy. Uczestnicy będą mieli możliwość wykonania wielu praktycznych czynności wykonywanych podczas udzielania pierwszej pomocy np.: budowa noszy, usztywnianie kończyn, tamowanie krwotoków, reanimacja oraz wiele innych.

LUB

Marsz survivalowy (dla starszych, UWAGA! Konieczność zabrania ubrań na zmianę ze względu na możliwosć wybrudzenia się) – specyficzna forma marszu, w której uczestnicy zmierzą się z wieloma trudnym zadaniami oraz będą musieli wykazać się sprytem, wytrzymałością fizyczną i pomysłowością. Przykładowe zadania: przeprawa przez teren bagienny, budowa mostów linowych, budowa tratwy, wspinaczka na linie, strzelanie z łuku, zadania logiczne, rozpalanie ognia bez zapałek,

Kolacja, nocleg

 

DZIEŃ V

(śniadanie + suchy prowiant, możliwość zamówienia obiadu)

Wykwaterowanie

Przejazd do Lublina – zwiedzanie Starego Miasta z przewodnikiem: (Wzgórze Zamkowe (dzieciniec), katedra św. Janów, Wieża Trynitarska, klasztor o. Dominikanów, Rynek, Ratusz, Brama Krakowska, spacer po Krakowskim Przedmieściu)

Podziemna Trasa Turystyczna – zwiedzanie połączone z inscenizacją

Powrót pod szkołę w godzinach wieczornych

 

CENA

Liczba uczestników

24-29

30-35

36-40

41-45

Powyżej 45

Cena / os

885zł

849zł

819zł

789zł

759zł

1 Opiekun na 15 dzieci GRATIS. Możliwość dokupienia obiadu w dniu powrotu: 20zł/os

 

CENA ZAWIERA:

  • Zakwaterowanie, wyżywienie
  • Bilety wstępu, realizacja programu
  • Bezpłatne miejsca dla opiekunów
  • Opiekę pilota oraz instruktorów i przewodników
  • Transport autokarem klasy turystycznej
  • Ubezpieczenie NNW
  • Podatek VAT

 

INFORMACJE DODATKOWE:

Co zabrać ze sobą: potrzebne będzie wygodne ubranie i buty oraz małe plecaki na podręczne rzeczy.

Zakwaterowanie: ośrodki wypoczynkowe, pensjonaty, hotele

Modyfikacja programu: program wycieczki jest ramowy, kolejność realizacji poszczególnych atrakcji może ulec zmianie. Program można dowolnie zmienić i dopasować do oczekiwań grupy. Możemy przygotować wersję skróconą lub wydłużoną. Masz pomysł na własną wycieczkę? Poinformuj nas, na pewno ją zrealizujemy!

Opiekun grupy: towarzyszy grupie przez cały czas trwania wyjazdu. Jego zadaniem jest opieka nad grupą, koordynacja programu, załatwianie wszystkich spraw organizacyjnych związanych z pobytem.

Szybki i przyjazny sposób załatwiania formalności: przyjeżdżamy do szkoły w celu omówienia szczegółów wyjazdu i skompletowania potrzebnych dokumentów

 

Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego

 

REZERWACJA

biuro@dudekadventure.pl

Tel. 519 527 171, 504 179 348

[recaptcha]


© 2017: Dudek Adventure, All Rights Reserved | Travel Theme by: D5 Creation | Powered by: WordPress