Poznajemy uroki Trójmiasta
Trasa: Gdańsk – Sopot – Gdynia – Malbork
Czas: 3 dni
Wiek: Szkoły Podstawowe, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne
Możliwość realizacji: wiosna, jesień
PROGRAM RAMOWY
DZIEŃ I
(obiad , kolacja)
Przejazd do Gdyni
Wizyta w Oceanarium (zwiedzanie + udział w zajęciach dydaktyczno przyrodniczych), Spacer po nabrzeżu – Dar Pomorza (zewn), Błyskawica (zewn)
Przyjazd i zakwaterowanie w ośrodku, kolacja
Dyskoteka (prosimy o zabranie własnych nośników z muzyką)
DZIEŃ II
(śniadanie + suchy prowiant + obiadokolacja)
Wyjazd na całodzienną wycieczkę do Gdańska:
Zwiedzanie miasta z przewodnikiem: Stare Miasto, Ratusz, Rynek, Dwór Artusa, Długi Targ, Żuraw, Katedra w Oliwie, Westerplatte
Do wyboru jedna z dwóch poniższych propozycji:
- Zwiedzanie Stadionu PGE Arena Gdańsk – (szatnia wraz z zapleczem, strefa wywiadów, tunel wyjścia zawodników na murawę, wejście na murawę i ławki rezerwowych, najwyższy punkt na stadionie, promenady wewnętrzne dla kibiców, restauracje stadionowe, loże Vip, Muzeum Lechii Gdańsk)
UWAGA! – Stadion jest zamknięty dla odwiedzających 24h przed rozpoczęciem imprezy masowej i w dniu jej trwania oraz w trakcie treningów Lechii.
- Centrum Hewelianum – usytuowane w samym sercu Gdańska Centrum Hewelianum to nowoczesne centrum nauki mieszczące się w zabytkowych obiektach architektury militarnej. Centrum Hewelianum zajmuje się popularyzacją nauki organizując interaktywne i multimedialne wystawy, w nowoczesny sposób pokazuje inne oblicza nauki, które pomagają zrozumieć fizykę, astronomię, historię czy biologię, a wkrótce także matematykę i chemię. Wystawienniczą ofertę centrum uzupełniają innowacyjne zajęcia edukacyjne adresowane do wszystkich grup wiekowych, wystawy czasowe, plenerowe imprezy historyczne, imprezy okolicznościowe, pokazy science show oraz okazjonalne wykłady popularnonaukowe.
Powrót do ośrodka, obiadokolacja
Gry i zabawy na terenie ośrodka , ognisko
DZIEŃ III
(śniadanie + suchy prowiant, możliwość dokupienia obiadu)
Do wyboru jedna z dwóch propozycji:
- Przejazd do Sopotu, spacer po Sopockim Molo, przejazd do Gdyni – gra terenowa „Leśna ekspedycja” – to kilkugodzinny program nastawiony na poznanie i zbliżenie jego uczestników. Wszystko odbywa się w nietypowy sposób czyli na leśnej ścieżce przy wspólnym wysiłku, na wysokościach i w wielu innych niezwyczajnych sytuacjach. Grupa pod czujnym okiem instruktora pokonuje szlak wykonując kilkanaście przygotowanych zadań , które mają na celu komunikację, współpracę, wyłonienie i rolę lidera, odpowiedzialność i in. Przykładowe zadania: Tratwa – w wyniku „przymusowej ewakuacji z pokładu” grupa musi zmieścić się i utrzymać na niewielkiej drewnianej tratwie. Fabryka – po dotarciu na ląd grupa wpada w ręce niegościnnych tubylców i zostaje wcielona jako kolejne ogniwa w produkcji. Złamanie odwiecznej tajemnicy przyniesie wolność.
Bagno – niestety fabryka otoczona jest bagnami, do wydostania się przydatne okażą się narty. Sieć – poruszająca się po nieznanym lądzie grupa trafia w sieć pajęczą, wydostanie się z niej okaże się niełatwe. Oślepieni – niestety działanie jadu pająka wywołuje czasową utratę wzroku, kilku „ocalałych” członków grupy ma za zadanie przeprowadzić pozostałych w bezpieczne miejsce. Tarzan – jedyna droga na druga krawędź przepaści to transport na zwisającej z drzewa lianie. Skok zaufania – niestety zejście z krawędzi nie jest zbyt łatwe, niektórym pozostaje skok wprost w ramiona współtowarzyszy niedoli. Trucizna – na drodze grupy staje tubylcza pułapka, trująca ciecz, którą niełatwo będzie zneutralizować. SOS – zespół próbuje wykonać magiczne znaki za pomocą sygnalizacyjnej liny. Czy pomogą one powrócić do cywilizacji? Po ok. 3 godzinach powrót do bazy i wspólne zadanie – swoisty test współpracy, komunikacji, zaufania. Test ten pozwoli wyłonić zwycięski zespół. Czas na ognisko o wypoczynek
- Przejazd do Malborka – program edukacyjny „Szlak zamkowych tajemnic” – klasa szkolna staje się drużyną rycerską, która otrzymuje zadanie odnalezienia ukrytego hasła. Litery poszukiwanych słów można zdobywać na zamkowej trasie, rozwiązując szereg zagadek i wypełniając zadania stawiane przez mistrza drogi (przewodnik w stroju historycznym). Skompletowane w zamku hasło daje młodym odkrywcom malborskich tajemnic możliwość spotkania z wielkim mistrzem zakonu. Dzieci uczestniczące aktywnie w zamkowej przygodzie uzyskują wiele informacji o twierdzy nad Nogatem, zakonie krzyżackim, Królestwie Polskim i kulturze wieków średnich (ok 2 godz.)
Powrót pod szkołę w godzinach wieczornych
CENA
Liczba uczestników |
24-29 |
30-35 |
36-40 |
41-45 |
Powyżej 45 |
Cena / os |
580zł |
549zł |
529zł |
509zł |
489zł |
1 Opiekun na 15 dzieci GRATIS. Możliwość dokupienia obiadu w dniu powrotu: 20zł/os |
CENA ZAWIERA:
- Zakwaterowanie, wyżywienie
- Bilety wstępu, realizację programu
- Bezpłatne miejsca dla opiekunów
- Opiekę pilota oraz instruktorów, przewodników
- Transport autokarem klasy turystycznej
- Ubezpieczenie NNW
- Podatek VAT
INFORMACJE DODATKOWE:
Co zabrać ze sobą:potrzebne będzie wygodne ubranie i buty oraz małe plecaki na podręczne rzeczy.
Modyfikacja programu: program wycieczki jest ramowy, kolejność realizacji poszczególnych atrakcji może ulec zmianie. Program można dowolnie zmienić i dopasować do oczekiwań grupy. Możemy przygotować wersję skróconą lub wydłużoną. Masz pomysł na własną wycieczkę? Poinformuj nas, na pewno ją zrealizujemy!
Opiekun grupy: towarzyszy grupie przez cały czas trwania wyjazdu. Jego zadaniem jest opieka nad grupą, koordynacja programu, załatwianie wszystkich spraw organizacyjnych związanych z pobytem.
Szybki i przyjazny sposób załatwiania formalności: przyjeżdżamy do szkoły w celu omówienia szczegółów wyjazdu i skompletowania potrzebnych dokumentów
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego
REZERWACJA
Tel. 519 527 171, 504 179 348