Magiczne Roztocze z adrenaliną
Roztocze jest krainą pod każdym względem wyjątkową. Zachwyca i fascynuje zarówno swym krajobrazem, przyrodą, jak i wspaniałymi zabytkami oraz bogactwem różnorodności kulturowej. Zabytkowe miasta i miasteczka, a także wsie, przysiółki, świątynie i dawne rezydencje są tu znakomicie wkomponowane w krajobraz, w niewielkim na stopniu zmieniony przez współczesną cywilizację. Będziemy podziwiać wąskie pasma pól, ciągnące się wzdłuż łagodnie pofałdowanych wzniesień, z samotnymi gruszami na miedzach, lasy, skałki, wąwozy, źródła i strumienie o czystej wodzie. Ten krajobraz pieści oko i jest źródłem głębokich estetycznych wrażeń. Takich rejonów już prawie nie ma, nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie.
Podczas naszej wyprawy oprócz podziwiania magicznych krajobrazów będziemy również brać udział w wielu zabawach i potyczkach sportowych, grach terenowych i innych bardzo ciekawych zabawach. Zapraszamy na wielką przygodę!
Trasa: Lublin lub Sandomierz – Janów Lubelski – Zamość – Szczebrzeszyn – Zwierzyniec – Krasnobród
Czas: 5 dni
Wiek: Szkoła Podstawowa, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne
Możliwość realizacji: jesień – wiosna
PROGRAM RAMOWY
DZIEŃ I
(obiadokolacja + obiad w restauracji w Sandomierzu)
SANDOMIERSKA GRA MIEJSKA – Czy to San do Wisły zmierzał, czy do Sędomira należał?
Miejska gra to alternatywna forma zwiedzania miasta. Umożliwia poznanie jego historii, kultury, zabytków w aktywny i ciekawy sposób.
MIEJSCE GRY: SANDOMIERZ – Mały Rzym – położony na siedmiu wzgórzach! Sandomierz jest malowniczo położony nad Wisłą i stanowi ulubione miejsce turystów odwiedzających region świętokrzyski!
TRASA GRY: Dawna dzielnica Rybitwy, Wzgórze Katedralne, Rynek, Mały Rynek, Brama Opatowska, Ucho Igielne, Wzgórze Staromiejskie, przystań nad Wisłą. Drużyny będą poruszały się pieszo.
PRZYKŁADOWE ZADANIA:
przeprawa przez „ośle schodki”
odszukanie charakterystycznych kamienic na rynku, które będą wskazówkami do kolejnych punktów
rozwiązanie zagadki, która znajduje się na szczycie Bramy Opatowskiej
odszukanie tajemniczej postaci
sprawdzimy sprawność fizyczną drużyny
spotkanie ze średniowiecznym rycerzem
Przyjazd i zakwaterowanie w ośrodku, obiadokolacja
DZIEŃ II
(śniadanie + obiad + kolacja)
GRA TERENOWA ŚLIMAK – to gra przyrodniczo – sportowa, której głównym zadaniem jest poprzez wysiłek fizyczny poznanie przyrody polskiej. Jest to zabawa strategiczna, w której uczestnicy muszą odpowiedzieć na wiele interesujących pytań przyrodniczych oraz wykonać szereg zadań sportowych. Gra o ciekawej i emocjonującej fabule
OLIMPIADA NA WESOŁO:
-Narty 5 osobowe, członkowie zespołu muszą przejść określony odcinek drogi na specjalnych nartach
-Spodnie 5 osobowe, wyścigi w specjalnych, gigantycznych spodniach
-Worki 5 osobowe, konkurencja z dziecięcych lat
-Wyścigi chomików, zespoły wczuwają się w rolę „biednego chomika”, pokonującego wyznaczoną trasę
-Wyścigi rydwanów, oprócz współpracy, zaufania i sprawności liczy się także odwaga osoby na rydwanie
-Bolkowe narty, zabawa wymagająca współpracy całego zespołu
-Przeciąganie liny,
-Siatka tekili, zespoły muszą pokonać sieci
-Walka kogutów, przeciąganie się dwóch osób
-Rura, wesoła konkurencja polegająca na napełnieniu specjalnie przygotowanej rury wodą
-Cyrkiel, wyścigi dwóch specjalnie przygotowanych cyrkli
-Gąsienica, zespoły ścigają się jak gąsienice
MEGA PIŁKARZYKI– to gra w piłkę nożną, w której uczestnicy wcielają się w rolę gigantycznych „stołowych piłkarzyków”. Każdy uczestnik przypięty jest za pomocą specjalnej uprzęży i może poruszać się tylko bokiem do boiska.
SUMO – podczas tej konkurencji uczestnicy będą mogli zmierzyć się na ringu w walkach sumo. W prawdziwych walkach zawodnicy sumo wyróżniają się ogromną wagą i dużymi rozmiarami aby móc pokonać swojego rywala. Nasi zawodnicy zostaną ubrani w specjalne, piankowe stroje, które pozwolą na bezpieczną i wesołą zabawę
Możliwość zorganizowania dyskoteki lub kinoteki
DZIEŃ III
(śniadanie + obiad + kolacja)
Uczestnicy zostają podzieleni na dwa zespoły, które mają do pokonania: Park linowy oraz Zabójczy tor
PARK LINOWY – park linowy w Janowie Lubelskim to 6 tras o różnych stopniach trudności, jeden z największych parków linowych w Polsce. Polecamy dla grup szkolnych powyżej 10 roku życia. Do wyboru w cenie 3 n/w atrakcje:
Trasa zielona (wzrost od 120 cm) – trasa o wysokości 3-5m, składająca się z 12 przeszkód, w tym trzech zjazdów tyrolskich, drewnianych tuneli, metalowych obręczy, poziomych, pionowych i ukośnych przeszkód drewnianych, oraz siatki
Trasa niebieska (wzrost od 120 cm) – trasa zawiera 16 przeszkód. Stopień trudności trasy podnoszą takie elementy jak: zjazd tyrolski w zwisie na trapezie, przejazd na deskorolce, fragment ścianki wspinaczkowej oraz huśtawki z lin. Całkowita długość trasy to 189 m , w tym 72 m. tyrolek
Trasa czerwona (wzrost od 150 cm) – wysokość 8-12m, 16 przeszkód, trasa najtrudniejsza, poza znaczną wysokością trudność stanowią przeszkody, które na pierwszy rzut oka wydają się podobne do wcześniejszych ale zostały zaprojektowane tak by ich pokonanie stanowiło większe wyzwanie. Przejście trasy wymaga dużej sprawności i kondycji fizyczne
Wieża mocy: Zjazd tyrolski (waga od 50kg) – ponad 200 metrowy zjazd linowy nad Zalewem Janowskim. Diabelskie Wahadło ( wyłącznie od 15 roku życia) – nie na darmo nazywane diabelskim – pojedynczy lub tandemowy skok z wysokości 16 metrów. Skok pionowy Power Fan (waga od 50 kg) – pionowy skok w dół z progresywnym systemem hamowania, który odbywa się na linie kevlarowej z wysokości 13 metrów i dochodzi do prędkości 50km/h
ZABÓJCZY TOR – jest to szereg konkurencji pozwalających uczestnikom na sprawdzenie swojej sprawności fizycznej, połączonych z dobrą zabawą. Tor składa się z następujących etapów, które można dowolnie komponować:
-pajęczynka, etap gibkości
-Opony, etap sprawnościowy
-Strzelanie z łuku, etap dokładności
-Drabinka, etap siłowy
-Szczudła, etap zręcznościowy
-Obręcze, etap logiczny
TWISTER – to gigantyczna wersja znanej zabawy, w której uczestnicy mogą sprawdzić swoją giętkość, wytrzymałość, zdolność planowania. Wspaniała zabawa dla młodszych i starszych.
ZAGADKA KRYMINALNA – to gra która pozwala uczestnikom na wcielenie się w rolę detektywów mających do rozwiązania pewną zagadkę kryminalną. Uczestnicy podzieleni na zespoły poszukiwawcze będą musieli odnaleźć w terenie ukryte szczątki 25 informacji związanej ze śmiercią wilka. Aby zdobyć niektóre elementy potrzebne do rozwiązania zagadki, uczestnicy będą musieli stawić czoła różnym wyzwaniom fizycznym i umysłowym. Kryminalna zagadka to bezpieczna i bardzo wciągająca zabawa.
DZIEŃ IV
(śniadanie + obiad + kolacja)
GRA – 12 PRAC HERKULESA – to szereg konkurencji o charakterze siłowo – umysłowym, uczestnicy rywalizują ze sobą w kilku zespołach. Często zamiast siły będzie liczył się spryt i inteligencja całego zespołu. Uczestnicy zmierzą się w następujących konkurencjach: ucieczka z Olimpu, sieć meduzy, na skrzydłach Gryfa, kamienie Kronosa, labirynt Minosa, przeprawa przez Styks, zaprzęg Cerbera, tropem Centaura, nić Ariadny, oko Cyklopa, syzyfowa praca, wspinaczka do gniazda Harpi
Obiad
Marsz na orientację – pozwala uczestnikom na wykazanie się pomysłowością, umiejętnością czytania map, posługiwania się kompasem, orientacji w terenie oraz współdziałania w grupie. Oferta obejmuje między innymi:
– przeszkolenie z czytania mapy, topografii i orientacji w terenie
– podział na grupy do 15 osób – na każdą grupę przypada 1 instruktor
– instruktarz jak postępować w przypadku zgubienia się w terenie w życiu prywatnym
– fachową obsługę instruktorską każdej grupy
-praktyczne zadania do wykonania na poszczególnych stanowiskach: transport poszkodowanego, zadania logiczne, budowa mostów linowych, sposoby maskowania
Kolacja – Ognisko z pieczeniem kiełbasek
NOCNA WYPRAWA Z NIESPODZIANKAMI – głównym zadaniem zajęć prowadzonych w nocy jest przezwyciężenie strachu uczestników przed ciemnościami, połączonych z dobrą, bezpieczną zabawą. Wszystkie zajęcia prowadzone są w grupach maksymalnie 15-osobowych plus instruktor i wychowawca. Każda grupa zostaje wyposażona w mapę, kompas, latarkę oraz ma możliwość korzystania z łączności radiowej
DZIEŃ V
(śniadanie + obiad)
ZAGRODA GUCIÓW, w programie:
Zwiedzanie Muzeum etnograficzno- przyrodniczego z przewodnikiem
Samodzielny wyrób masła wraz z degustacją
Do wyboru 1 z dwóch warsztatów:
1.Warsztaty garncarskie – każdy z uczestników ma możliwość ulepienia samodzielnie pracy z gliny na kole garncarskim i zabrania ze sobą w postaci pamiątki.
2.Warsztaty pieczenia chleba – każdy z uczestników formuje swój bochenek, bierze udział w wyrastaniu ciasta, wkładaniu chleba do pieca oraz wyjmowaniu. Na koniec wszyscy dostają ten bochenek, który przygotowywali.
Przejście ścieżką przyrodniczą „Meandrami Wieprza do żeremi bobrów”
Powrót w godzinach wieczornych
CENA
Liczba uczestników |
24-29 |
30-35 |
36-40 |
41-45 |
Powyżej 45 |
Cena / os |
899zł |
869zł |
845zł |
819zł |
789zł |
1 Opiekun na 15 dzieci GRATIS. |
CENA ZAWIERA:
- Zakwaterowanie, wyżywienie
- Bilety wstępu, realizacja programu
- Bezpłatne miejsca dla opiekunów
- Opiekę pilota oraz instruktorów i przewodników
- Transport autokarem klasy turystycznej
- Ubezpieczenie NNW
- Podatek VAT
INFORMACJE DODATKOWE:
Co zabrać ze sobą: potrzebne będzie wygodne ubranie i buty oraz małe plecaki na podręczne rzeczy.
Zakwaterowanie: ośrodki wypoczynkowe, pensjonaty, hotele
Modyfikacja programu: program wycieczki jest ramowy, kolejność realizacji poszczególnych atrakcji może ulec zmianie. Program można dowolnie zmienić i dopasować do oczekiwań grupy. Możemy przygotować wersję skróconą lub wydłużoną. Masz pomysł na własną wycieczkę? Poinformuj nas, na pewno ją zrealizujemy!
Opiekun grupy: towarzyszy grupie przez cały czas trwania wyjazdu. Jego zadaniem jest opieka nad grupą, koordynacja programu, załatwianie wszystkich spraw organizacyjnych związanych z pobytem.
Szybki i przyjazny sposób załatwiania formalności: przyjeżdżamy do szkoły w celu omówienia szczegółów wyjazdu i skompletowania potrzebnych dokumentów
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego
REZERWACJA
Tel. 519 527 171, 504 179 348